10 Ocak 2015 Cumartesi

BB Cream ve CC Cream

Merhaba artık Size kullandığım güzellik ve bakım ürünlerini tanıtmaya baslayacağım. Benim cildim yağlama dönük karma bir cilt olduğu için  tanıtacağım ürünler de genellikle karma ve yağlı ciltlere yönelik olacak.

1 GARNIER BB ler sakin perfector: Garnıer kremler hakkında çok fazla bilgi vermeye gerek yok. Herkesin kullandığını düşünüyorum. Bende resimde gördünüz gibi farklı 2 adet Garnıer bb krem mevcut resimdeki 1 nolu olan daha cok karma ciltler için diğeri ise yağlı ve problemli ciltler için. İkisininde fiyatı gayet uygun kapatıcılıkları fena değil sevmedim yönleri ise renkleri pembe alt tonlu ben medyum rengini kullanıyorum esmer tenli olduğum halde rengini koyu buluyorum üzerine makyaj yapılacaksa koyu renkler kullanmamaya fayda var.
2 SHISEIDO:  Bu bb krem benim için malesef bir hayal kırıklığı oldu.. Renk seçeneği sınırlı olduğu için dari fonun rengini aldım fakat o kadar koyi ki sadece yazın sahilde ve bronzlaştığımda kullanabiliyorum. Kapatıcılığı az sevdiğim özelliği ise 30 Factor güneş koruması olması ve vaad ettiği gibi cilde bakım yapması. Tekrar alırmıyım bilemem...
3 PURE BEAUTY: Fiyatına göre gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim kapatıcılığı gayet iyi artı 42 Factor güneş koruması var. Tek renk ilk sürüldüğünde ciltte maske etkisi yapıyor fakat daha sonra doğallaşıyor ben esmer olduğum için bana biraz açık o yüzden üstünden hafif koyu bir pudra ile geçerek dengeliyoru.
4 FLORMAR PEMBE CC: Ben bu ürünü doğal makyaj yapmak istediğim zamanlar göz altlarına kapatıcılıkları olarak kullanıyorum hafif yağlı ve nemli his bıraktığı için tüm yüzüme uygulamadım. Göz altlarında çok fazla morluk yoksa kapatıcılıkları gayet iyi ve aydınlık bir görünüm veriyor.
5 FLORMAR YEŞİL CC: Eyer karma ve yağlı cildiniz ve yüzünüzde renk eşitsizlikleri varsa bu ürün tam Size göre kalıcılığı çok iyi özellikle üzerinden pudra geçildiğinde kapatıcılığı ve kslıcılığı mükemmel.


Umarım sizin için verdiğim bilgiler faydalı olmuştur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder